5.01.2016

Христос Васкресе! / Easter table decoration

Easter deco 2016

It's finally Easter! Woohoo! As you probably now by now, I'm a Orthodox Christian, so our Easter has a different date.. Anywhoo! I think we (and by we, I mean mostly my mom) outdone ourselves! I mean, we wanted to make so many things, but there was not a chance with all other obligations we had. lol 

//

HRISTOS VASKRESE! 

Konačno je Uskrs!! Kao što možete pretpostaviti ja sam Pravoslavni Hrišćanin, te mi ovaj praznik slavimo drugog datuma. U svakom slučajuu.. Mislim da smo (pod mi, mislim uglavnom na mamu) zaista pomerili naše dosadašnje granice. Šta ću, moram nas malo i pohvaliti. :) Hteli smo da napravimo još mali zilion stvari, ali zbog ostalih obaveza nismo uspeli..Kao što sam već skromno rekao, zaista smo ostali prezadovoljni konačnim ishodom. 

Easter Deco 2016

In this post you'll be able too see some of the Easter table decoration ideas. I guess you can use them next year, since it's probably over. But, maybe you'll find inspiration for some other even. It does resembles quite a nice wedding table, huh? lol 

//

U ovom postu možete da pogledate ideje za dekoraciju Uskršnjeg stola. Naravno, možete dodate još dosta raznih stvari, ali mi smo ove godine nekako hteli da nam sve bude u nekom tonalitetu (makar donekle:)

IMG_4772

I must highlight that this is the first time we ever made this cake. But, after hours of work, internet inspos, thousands of Pinterest boards, we finished it. Oh, yes, I'm on Pinterest too! Follow me clicking here!

//

Okej, znam da sam nas već ishvalio i previše, ali moram samo da naglasim da je ovo prvi put d asmo pravili ovu vrstu torte. Iskreno, ne znam tačno ime torte, ali veoma je fotogenična moram priznati. Nije baš bilo lako, ali nakon sati i sati rada, traženja inspiracije po netu, i bezbroj Pinterest tabli, uspeli smo napravimo! E, da! Na Pitnerest-u me možete pratiti klikom ovde! :)

IMG_4786

Uskršnja dekoracija 2016

Rainbow cake // Easter 2016

And the rest of the photos are photos with full decorated table. Hope you enjoyed this post & hope you're having a lovely Sunday! Love, Jovan! xx

//

Ostatak posta biće fotografije skorz dekorisanog stola. Nadam se da lepo provodite ovaj Uskrs (ili ti Prvi maj, kako ko:) Hvala na čitanju, i vidimo se u sledećem postu! 

Easter table 2016 / Uskrs 2016

Uskršnja dekoracija stola 2016

Uskršnja trpeza 2016 :)

Easter table 2016

4 comments

  1. Ne znam kako sam propustila da se ranije učlanim u tvoj preslatki blog! Zaista sam oduševljena poslasticama, ne sumnjam i da je sve jako ukusno, a ne samo lepo na oko. Vidi se da ste se mama i ti bas potrudili.
    Uživaj u prazniku,
    Cmok

    http://bambolai.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala najlepše na lepim rečima! Veliki pozdrav! ♥

      Delete
  2. Meni je ovo savršeno! Baš kao na Pinterestu. Oduševljava me ona pita. Toliko divno i dekorativno izgleda a verujem da je preukusna dok su višnje u pitanju. Da nisi možda stavio recept negde?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoo, pa trudimo se svi, hvala ti! :-)
      Baš te videh na Pinterestu, i vidim da si baš aktivna tamo, tako da je ovo veliki kompliment! :D

      A, što se recepta tiče, zapisan je na papiru, još "samo" da se ispiše za blog. :-)

      Delete

Latest Instagrams

© United Thoughts of a Wanderluster. Design by FCD.